“Proszę czekać na połączenie” – od stycznia 2005

Interactive Intelligence, międzynarodowy dostawca zintegrowanych rozwiązań z zakresu komunikacji IP dla biznesu, ogłosił zwycięzcę konkursu wideo ?Niezwykłe interakcje?. Nagrodzony film autorstwa Tima Merlau zatytułowany “Proszę czekać” http://www.oivideocontest.com/index.html, to poruszająca historia fikcyjnego klienta, czekającego na rozmowę z agentem call center od stycznia 2005 roku.

“Ta historia zasługuje na nagrodę ze względu na ogromne poczucie humoru z jakim przedstawia tematykę call center. Niezależnie od tego, czy identyfikujemy się z czekającym na połączenie Danem czy też trzymającym go w zawieszeniu agentem, ten krótki film zapewnia każdemu widzowi sporo dobrej zabawy” ? powiedział Marcin Grygielski, dyrektor regionalny na rynek Europy Środkowej i Wschodniej, Interactive Intelligence.

W pierwszej edycji konkursu ?Niezwykłe historie? Interactive Intelligence zbierał najbardziej oryginalne i zabawne opisy historii kontaktu z klientem pochodzące od agentów z całego świata. W tym roku koncepcja konkursu została rozwinięta o ciekawe i niesamowite filmy poruszające tę samą tematykę.

?Celem naszej idei jest zmiana wizerunku pracy agenta centrum kontaktowego. To ciężka i wymagająca praca, ale przecież zawiera również wiele zabawnych momentów, które warto zauważyć? ? dodał Marcin Grygielski.

Konkurs rozpoczął się w zeszłym roku, każdy zainteresowany miał możliwość zgłoszenia swojej propozycji online. Film mógł być oparty na prawdziwej lub fikcyjnej historii, opisującej interakcję pomiędzy klientem a agentem, telemarketerem lub automatycznym systemem głosowym. Zwycięzcę wybrało jury złożone z analityków branżowych, przedstawicieli mediów i biznesu.

Wszystkie nominowane filmy można obejrzeć na stronie internetowej konkursu: http://www.oivideocontest.com/allvideos.html

http://www.pressoffice.pl/telekom,t947291729?more=359932141

Related posts

Top