Megamidia wdraża sieć TV w sklepach DIA

Megamidia Group zainstalowała sieć TV w 30 brazylijskich supermarketach DIA. Strategia DIA docelowo zakłada uruchomienie sieci w co najmniej 100 swoich sklepach w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Sieć składa się z 7-10 wyświetlaczy w jednym sklepie i pełni funkcje przede wszystkim promocyjne.

Sieć TV DIA będzie wykorzystywana również poza godzinami otwarcia sklepów do przekazywania komunikatów pracownikom, w tym także wiadomości szkoleniowych i motywacyjnych. Poprzez konkursy, loterie i nagrody pracownicy będą zachęcani do zaangażowania we współtworzenie programu.

Muzyka i sieć TV są integralnymi elementami strategii komunikacyjnej DIA, która zakłada efektywniejszy kontakt z klientami, a także szkolenia dla pracowników.

Megamidia odpowiada za całość wdrożenia, zarządzania siecią oraz tworzenie treści. Firma z ponad 20-letnim doświadczeniem koncentruje się na rozwoju innowacyjnych mediów i rozwiązań komunikacyjnych, zwłaszcza dla handlu detalicznego i gastronomii. Wśród jej klientów znajdują się m.in.: McDonald?s, Carrefour, Shell, HSBC i Macro.

Źródło: Daily DOOH

http://www.4press.pl/index.php?p=12261

Related posts

Top