Ericsson utrzymuje pozycję lidera w Operations Support Systems Magic Quadrant Gartnera

  • Po raz trzeci z rzędu Gartner uwzględnia firmę Ericsson w Kwadrancie Liderów Operations Support Systems (OSS)
  • Całościowa wizja i możliwość jej wdrożenia decydują o pozycji firmy Ericsson jako lidera rynku OSS

Gartner Inc. po raz trzeci z rzędu uwzględnił firmę Ericsson w Operations Support Systems Magic Quadrant Gartnera. Bogata, wiodąca na rynku oferta OSS oraz profesjonalne usługi stymulują rozwój sieci, usług i elastycznych rozwiązań oferowanych przez operatorów na całym świecie. Obejmuje ona wsparcie w każdej fazie cyklu wdrażania innowacji, wchodzenia na nowe rynki czy budowania ekosystemów współpracy. Gartner, wiodąca firma w dziedzinie badań i doradztwa IT, oceniła dostawców w tegorocznym raporcie opartym na możliwościach całościowego wdrożenia wizji.

Kompleksowe doradztwo, integracja systemów, usługi zarządzania i pakiety oprogramowania oferowane przez firmę Ericsson zaowocowały jej statusem lidera i doskonałego partnera dla operatorów na całym świecie. Oprogramowanie i usługi firmy Ericsson pomagają w zarządzaniu skomplikowanymi rozwiązaniami i zmniejszają ogólne koszty utrzymania dzięki unikalnym, kompleksowym kompetencjom, doświadczeniu i możliwościom technicznym w dziedzinie działań i sieci. Obecnie Ericsson wspiera ponad 900 wdrożeń OSS na świecie.

?Wierzymy, że lepsza pozycja firmy Ericsson na osi kompletności wizji OSS Magic Quadrant Gartnera kolejny raz potwierdza słuszność naszej strategii i ostatnich przejęć. Nasza rola lidera rynku opiera się na naszym kompleksowym, fabrycznie zintegrowanym, modułowym pakiecie OSS, który zwiększa satysfakcję klienta przy równoczesnym obniżeniu kosztów i wzroście przychodów ? mówi Per Borgklint, wiceprezes i dyrektor Business Unit Support Solutions w firmie Ericsson. ? Ericsson cieszy się, z uznania dla swojej kompletności wizji i możliwości jej wdrożenia?.

OSS Magic Quadrant ocenia dostawców, którzy sprzedają kompleksowe rozwiązania dla operatorów usług komunikacyjnych w zakresie zapewniania usług, realizacji, zarządzania zamówieniami i katalogami, nowych infrastruktur OSS wspierających SDN/NFV oraz poprawy satysfakcji klienta.

Aby sprostać wymaganiom klienta, operatorzy muszą stale poprawiać jego doświadczenia, poszukiwać nowych źródeł zysku i zwiększać efektywność swoich działań. Ericsson pomaga operatorom we wdrożeniach za pomocą całościowych, zunifikowanych pakietów oprogramowania OSS/BSS oraz oferuje światowej klasy doradztwo, integrację systemów i możliwości wynikające z dobrze zarządzanych usług.

 

Aby pobrać darmowy egzemplarz raportu, odwiedź stronę:

http://crmweb.ericsson.net/cn/ar0ma/Gartner-MQ-OSS-2014

 

Gartner ?Magic Quadrant for Operations Support Solutions?, Martina Kurth, 22 października 2014

O raporcie Magic Quadrant:

Gartner nie promuje dostawców, produktów ani usług opisywanych w jej publikacjach badawczych, jak również nie doradza użytkownikom technologii, aby wybierali tylko najwyżej sklasyfikowanych lub w jakikolwiek sposób oznaczonych dostawców. Publikacje badawcze Gartner zawierają opinie organizacji badawczej Gartner i nie należy ich traktować jako stwierdzenia stanu faktycznego. Gartner zrzeka się wszelkich gwarancji, zarówno wyraźnych, jak i dorozumianych, w odniesieniu do niniejszego badania, włącznie z gwarancjami przydatności do sprzedaży lub do określonego celu.

 

 


dostarczył infoWire.pl
Źródło Ericsson Sp. z o.o.. Dostarczył
Authors
Top